מעורב הופס ליום שני: נראה שלברון ייעדר 'תקופה ארוכה' / מנחם לס

1.רק לוודא שאם אין מעורב אתם לא חושבים שאני שוכב בבית סובל מתופעות לוואי של הקוביד 19 שחליתי בו בחודש אוגוסט, ומאז החלמתי. ב-4 מ-5 מקרים הסיבה היא שבאותו יום אין מספיק חומר למעורב שיספק את רעבוני והרמה של 'המעורב' שאני מצפה מ'המעורבים' שלי.

אני מקווה שבזה אפשר לסגור את אי ההבנה בקשר ל'מעורבים'.

2. שמעתם זאת כאן לראשונה: מסתבר שהבעייה הגופנית הקיימת אצל לברון בבטן תגרום לו "LENGTHLY ABSENCE" מהמשחק

בתחילה זה היה ,משחק או שניים", אחרי זה "שבוע", ועתה זה "LENGTHLY ABSENCE". טריינר לשעבר של הלייקרס מדבר על ,4 עד 8 שבועות".

הסיבה? מתיחת משהו באזור הבטן. בינתיים אין הודעה רפואית ספציפית על 'המתיחה'. מה בדיוק 'נמתח'? האם הייתה זו רקמה גמישה או 'קשה'? האם התלוותה קריעה חלקית לרקמה שנמתחה? האם נגרם נזק לאברים פנימיים?

העתונאי ORAM דיבר עם מאמן הכוח והכושר גופני לשעבר של הלייקרס טים דפרנצסקו שאמר לו (https://theathletic.com/2940950/2021/11/07/lebron-james-could-be-out-much-longer-than-the-lakers-are-saying-can-they-survive-without-him/https://theathletic.com/2940950/2021/11/07/lebron-james-could-be-out-much-longer-than-the-lakers-are-saying-can-they-survive-without-him/ שפציעה כזאת יכולה להשבית שחקן 4 עד 8 שבועות.

זוהי אופרה חדשה לחלוטין

דפרנצסקו סיכם:

Especially the way he plays, it’s tough for me to see him getting back under four weeks,” DiFrancesco said. “Then again, he’s a different dude, so I wouldn’t put anything past him. … These are such delicate injuries that can respond to rest with pain relief quickly, but they are highly susceptible to re-injury if returned too quickly.”

3. ה-ESPN החליט לבחור את עשרת הקלעים הגדולים ביותר של 25 השנים האחרונות

היו שנים שאני הייתי חבר ב-INDSIDER של ESPN והייתי משתתף בבחירות האלה. הפעם החלטתי לבחור את עשרת הקלעים הגדולים שלי, ולהשוות לבחירת קבוצת מומחי ה-INSIDER של ה-ESPN. אבל לא עבור כך אני מכניס זאת כאייטם במעורב: אני מכניס זאת כאייטם במעורב כי היו שם במאמר שתי דיאגרמות מעניינות מאד וזאת הייתה הזדמנות פז להכניס אותן כאייטם חשוב למעורב.

קודם הבחירות:

ESPN בחרה את העשרה לפי הסדר הבא: 1) סטפן קרי, 2) ריי אלן, 3)דירק נוביצקי, 4) קווין דוראנט, 5) קליי תומפסון, 6) דמיאן לילארד, 7) קייל קורבר, 8) סטיב נאש, 9) כריס פול, 10) ג'יי ג'יי רדיק

אני בחרתי את העשרה: 1) סטפן קרי, 2) קווין דוראנט, 3) ריי אלן, 4) קליי תומפסון, 5) דמיאן לילארד, 6) דירק נוביצקי, 7) ג'ו אינגלס, 8) כריס פול, 9) ג'יימס הארדן, 10) קייל קורבר

4. סטפן קרי הוא יד ורגל לפני כולם כמעט בכל דבר מה-3 גם בכמות וגם בדיוק

כמה מסקנות מעניינות בקשר לקריירה של סטפן קרי:

1)כשהוא עם הפנים לסל, הצד הימני הוא בפרוש המועדף עליו.

2) 47% נגד 43% מ-45 מעלות

3) ומה תאמרו על 48% נגד 21% מהקרנות? 21% מהקרן השמאלית? אז מוטב שיימנע מלזרוק משם.

4) כניסה לסל של סטפן קרי היא סל ב-61%

5) סטפן כמעט לא זורק ממיד-ריינג'!

5. הטובים ביותר בשלשות מעשרה מטרים ויותר:

6. ג'ואל אמביד ושאר הסיקסרס הם סוף-סוף על אותו דף ללא בן סימונס

משדהו קרה בפילדלפיה סיקסרס. הם עדיין לא שיחקו משדחק אחד העונה עם בן סימונס, אבל אם בתחילת העונה היו קולות שרצו אותו וביקשו שימצאו דרך להחזירו לקבוצה, עתה – כשהקבוצה נמצאת במקום הראשון במזרח ומשחקת את הכדורסל הטוב ביותר ששיחקה בשנתיים האחרונות – נראה שאיש בקבוצה לא שש ליום שבן סימונס יחזור. למעשה נראה שהשחקנים נמצאים כולם על דף אחד שכתוב בו "טוב לנו יותר ללא בן סימונס".

בן סימונס אף פעם לא היה 'אחד מהחברה'. בנוסף לעובדה שהוא אוסטרלי, שאין לו כל חוש הומור, ושהוא מוזר ביותר דברים מרק כדורסל, הוא תמיד היה היוצא דופן מכולם. האחד שעוד הראה סימני ידידות אתו היה ג'ואל אמביד. עכשיו גם הענק הלוחש לא לוחש כל מילים חמות לעבר סימונס, וגם ממנו נשמעות הערות שאם תחבר אותם תגיע למסקנה שגם הוא מעדיף עכשיו סיקסרס ללא סימונס.

אחרי הניצחון (הלא קל לחלוטין) על השיקגו בולס 105-114 אמביד אחר לכתבים שהסתוגגו מסביבו:

" ''We're complete. We're on the same page."

The 76ers improved to 8-2 with the win, the team's best record through 10 games since the 2000-01 season. Embiid finished the victory over the Bulls with 30 points and 15 rebounds.

הרושם הוא שבן סימונס הוא תפוח רקוב שאף אחד בקבוצה לא רוצה לדבר עליו, לזכור אותו, וחס וחלילה לשחק אתו בעתיד באותה גופייה.

7. פילדלפיה החליטה לחזור ולעקל כספי אי-השתתפות במשחקים מבן סימונס. כל החמצת משחק עולה לו עכשיו מאות אלפי דולארים

ESPN's Adrian Wojnarowski reports the Sixers fined Simmons $360,000 for missing Thursday's win over the Detroit Pistons and intend to continue fining him, moving forward, for every game he's away "until he cooperates with team physicians on his mental health and fulfills other basketball-related obligations." 

As the 76ers did when they owed Simmons $8.25 million at the beginning of October, they will place any of his docked salary into an escrow account.

Simmons has reportedly sought outside mental health aid through the National Basketball Players Association, but Wojnarowski wrote sources say: 

"Sixers officials believe that they have been supportive of Simmons' stated need for mental health assistance and that they are left no choice but for these actions in response to the three-time All-Star's refusal to provide basic details of his course of mental health meetings, evaluation or treatments or to accept consultation with any specialists arranged by the team." 

8. לא יאומן כי יסופר, אבל משחק ההתקפה של הווריורס מתחיל להזכיר את ה-PINNACLE של הכדורסל שלהם מלפני 5 שנים, וזה לפני שקליי תומפסון חוזר

הגולדן סטייט ווריורס אינה קבוצת ההתקפה הטובה בליגה היום. למעשה האופנסיב רייטינג שלה – 109.2 – הוא רק ה-9 בליגה. עם סטפן קרי בקבוצה אתה מצפה שהמספר הזה יהיה גבוה יותר. נכון. אבל 8 משחקים אל תוך העונה, ברור לכל מי שעוקב אחריהם שמשחקה של הווריורס הוא הרבה יותר מ-EFFICIANT RATING. הוא מכריח הגנות להחליט החלטות קשות ומשחקה נראה איכשהו על רמה שונה מהאופנסיב רייטינג.

לי זה מזכיר את לארי בירד והבוסטון סלטיקס שמשחקם היה הרבה יותר 'קוסמי' מהמספרים הקרים.

שימו לב לכמה עובדות:

  • 2nd in effective field-goal percentage (55.7%)
  • 1st in assists per game (30.1)
  • 1st in assist rate (72.4%)
  • 3rd in three-point attempts per game (42.0)
  • 3rd in three-point percentage (38.4%)

הוסיפו לעובדות אלה עוד עובדה – ההגנה של הווריורס מצמצמת את היריבים ל-96 נקודות ב-100 פוזשיונס, והם קולעים 13.2 נק' יותר מיריביהם פר 100 פוזשיונס – הטוב ביותר בליגה.

הווריורס מצליחים לחלוב "יעילות" למרות שסטפן קרי, לעת עתה, אינו במיטבו:

They’ve been humming on offense despite Curry having a “subpar” start to the season, at least by his elite all-time-great standards. Curry is averaging 25.8 points, 7.0 rebounds, and 6.8 assists, on 41/38/97 shooting splits and 59% True Shooting. The Warriors being able to squeeze efficiency out of their offense even while Curry hasn’t been as efficient as he was in seasons past is, to put it quite simply, insane.

הדברים הטובים מגיעים מכל חלקי הקבוצה. ברור שקרה בה משהו חיובי. מין רוח חיה חדשה שמביאה איתה את האוירה שהייתה בווריורס בשנות הזוהר. זה חזר, על בטוח.

אז עכשיו, כשסטפן קרי חוזר ל-GROOVE שלו, the Warriors could very well take the league by storm

9. צ'ארלס בארקלי ROASTS זאיון ויליאמסון כפי שרק הוא יכול

בתכנית "INSIDE THE NBA" של TNT, הצוות הגיב ברעמים של צחוק על ה-VIRAL VIDEO של ציון ויליאמסון מתאמן לפני משחק, כשהוא נראה, בואו נגיד, קצת HEFTY. צ'ארלס בארקלי מיד עלה על הוידיאו עם וידיאו משלו בו הוא אומר שזאיון נראה כמו looks like me and Shaq had a baby.”

זאיון עדיין לא עלה לשחק מאז הניתוח שעבר בקיץ לכף רגלו. הוא העלה משקל – הוא סובל מבעיית משקל מאז הגיע לליגה –

For Barkley and Shaq, they were listed at 252 and 325 pounds respectively during their playing careers. When you hear how much Williamson allegedly weighs now, you will see why Barkley’s comparison was an apt one.

10. ההופעה הראשונה עם ה-SUGNATURE SNEAKER של למלו בול הסתיימה בהצלחה רבתי

*נצחון על יריבה מובילה בליגה

*משחק מצויין של למלו בול

*ביקורות חיוביות מאד על הסניקר החדש.

והכל לילד בן 20.

הנה הנעל במבט קרוב:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
126 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
8 בנובמבר 2021 4:28

נפלא דוק.
הלייקרס קבורים בבור הצואה עד 2032

asaf
8 בנובמבר 2021 17:18

הלו בתור בר סמכא, יכול להיות שהכאב בבטן של לברון זה האשך שקפץ למעלה מהבהלה כשהבין שהוא תקוע בחסדיי מלך הקלינגים??

asaf
8 בנובמבר 2021 17:20
Reply to  asaf

וזה בתור אוהד לייקרס ממורמר כרגע.. שממש באמביוולנטיות בין האהבה לראס למריטת השערות בראשו בכל פעם שהוא על המגרש

אשך טמיר המקורי
8 בנובמבר 2021 19:40
Reply to  asaf

נתפסת בשקר – אם אתה אוהב את ראס לא הגיוני שנשארו לך שערות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה חדשות טובות מהלייקרס. השיקצה הבין לאן הרוח נושבת והמציא פציעה….
הבא בתור שיהיה "פצוע" לזמן ארוך יהיה ad. הוא כבר כמה שבועות מנסה לברוח עם כל מיני מריחות על הריצפה קלט את השיקצה מהר.
ראס המפגר לא מבין שעושים לו כיפה אדומה וימשיך לשחק עם בייסמור בראדלי ודוויט 😂😂😂.
העונה הזאת של הלייקרס היא הגדולה אי פעם. תענוג צרוף.

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 5:50

בעקבות ציד הלבנים שהולך בליגה, החלטנו בארגון ללל לעשות צייד שיקוצים. בראש הרשימה עומד האפס בצהוב. השמועות מספרות על התעללות חסרת תקדים ומעשים מגונים בחסרי ישע שהתנהלו במהלך 13 שנותיו בליגה.
.
״הוא תקף אותי״ מספרת הקורבן הראשון ״ ר״ מאוקלוהמה כולה רועדת מעוד לבנה שזרק לעברה, במשך 9 שנים הוא תקף אותי לילה לילה.
אחריה נפרץ הזרם והגיע אלינו לא מעט תלונות וסרטון קשה לצפייה

https://youtu.be/C-xNseelSwg
״ אמרנו לו לא והוא עדיין ניסה״ מספרות ״ב״ מיוסטון ו״ל״ מוושינגטון בדמעות.
.
אתמול בלילה לצערנו היינו עדים לקורבן נוסף שהלבנה מן המערב תקף והכל בשידור חי לנגד האומה כולה .
https://youtu.be/izp_vZ8kA10

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂

בואנה ריקי רוביו היום קלע סלים בלי בושה סטפבקים בפרצוף מיד ריינג בפרצוף ביצע להטוטים עם הכדור או מיי גוד ירון.

אני מתחיל להשתכנע לגבי זה שמובלי לא רע בכלל ראיתי כמה תקצירים שלו בזמן האחרון לא רע הבחור. עם זאת אני נשאר עדיין בדעתי שאני לא רואה בו יותר מכריס בוש. הוא מאד מזכיר את בוש.
אשכרה רוביו זה השתלת המוח שהקאבס היו צריכים. הייתי מתחיל לחשוב איך להיפטר ממארקנן בשקט בשקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מבין מה ההתלהבות מגולדן הם מנגבים בינתיים כמעט רק נמושות.

היה להם נצחונות יפים על הלייקרס ושארלוט והפסד לממפיס. זהו.

כל השאר זה מול זבל לא נורמלי פעמיים אוק יוסטון נא סקרמנטו וקליפרס….

מה ההתלהבות? הם עובדים על עצמם או מה?

רן הנרגן
רן הנרגן
8 בנובמבר 2021 6:25

מצד אחד אתה צודק, 4 קבוצות חלשות ו 4 בינוניות, מצד שני גם משחקים כאלו צריך לדעת לנצח, ראה גאז שהפסידו לאוקלהומה. העשרה משחקים הבאים יהיו אינדיקציה טובה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נא נראית זבל לא נורמלי דטרויט לידם נראית קונטנדרית.

אור
אור
8 בנובמבר 2021 8:34

1+

Jonathan
Editor
8 בנובמבר 2021 9:17

הלו הלו… ניצחנו את הלייקרס כשהם היו בהרכב מלא! זה כשהיו להם לברון, דייויס וראס (שקלע ביותר טוב מ-8% מולנו!).
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

נו ציינתי את זה בקבוצות הטובות

Jonathan
Editor
8 בנובמבר 2021 12:11

עכשיו אני רואה. היה לי חשוב לעקוץ קצת את הלייקרס. למרות שבסוף כולם יחלימו והם ייתבררו כקבוצה טובה ואליפות ועוד ספייס ג'אם לא עלינו.

גיא הירוק
Admin
8 בנובמבר 2021 6:18

הליגה השנה הולכת להיות אכזרית. כמעט ואין משחקים קלים, כל משחק חוץ זה להקיש דם.
כרגע מסתמן שיש רק 3 קבוצות שראויות לתואר "נמושה" (יוסטון, פליקנס, דטרויט).
כל השאר?
מסוגלות כולן להפתיע כל קבוצה אם זו תגיע מזלזלת (או אחרי באק-טו-באק).
.
זהו? הגיל הגיע גם ללברון?
אין מידע אמין או קרוב למדויק על פציעתו של לברון,
אבל הוא לא יצא מהמשחק מול יוסטון עקב פציעה אקוטית כלשהי, מה שמרמז שהפציעה באחד משרירי הליבה מגיע בעקבות נזק מצטבר.
מי שמתאים מספיק וכבר את גיל ה-40 יודע בדיוק את הכוונה –
כבר לא מתאוששים באותו קצב בין אימון לאימון, ואז פתאום במהלך אימון, לא בהכרח קשה מדי, או אחרי היפר אקסטנשין, משהו פוקע. בדרך כלל זה בגב, אצל מתאמנים עם מסת שריר גבוהה זה מתרחש גם בשרירי הבטן (כולם יחדיו מוגדרים שרירי ליבה – השרירים שתומכים ומחזיקים את עמוד השדרה).
.
כאמור, אין לי מושג. אין לי (או לאף אחד אחר) מושג מה טיב או חומרת הפציעה.
אבל את התחושה,
קשה להעלים.
.
תודה, מנחם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ללברון נהיה פציעה בראס 😂😂😂😂

Smiley
Editor
8 בנובמבר 2021 6:39

"הליגה השנה הולכת להיות אכזרית. כמעט ואין משחקים קלים, כל משחק חוץ זה להקיש דם.
כרגע מסתמן שיש רק 3 קבוצות שראויות לתואר "נמושה" (יוסטון, פליקנס, דטרויט).
כל השאר?
מסוגלות כולן להפתיע כל קבוצה אם זו תגיע מזלזלת (או אחרי באק-טו-באק)."
.
פשוט תענוג! כמות הכשרון בליגה היא עצומה, התחרות אפילו בתוך הסגלים היא הלתי נתפסת (למשל אנטוני המג'יק שפתח את העונה אחוז דיבוק). ה-NBA היא ליגה אכזרית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אנתוני נמצא במיינד סט הנכון לnba. ככה גם משתפרים

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 7:14

גיא אתה יודע מה האירוניה בפציעה של לברון? במשך שנה שמענו נבואות זעם על דוראנט והחוסר במנוחה וכמה זה חשוב ועל זה שהוא מסתכן בפציעה, ובסוף קוואי לברון וAD נפצעים.

Tzafriros
Editor
8 בנובמבר 2021 7:45

וואי נקודה אדירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאטוי מאז האליפות בלואד תמידי חחח ובסוף נפצע

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
8 בנובמבר 2021 8:51

מצפים לפציעות האלה של לברון כבר שנים אבל עד כה הוא הצליח להמנע מהן אז אנשים כבר מיצו וזנחו את הנבואות בעניין.
אין שחקנים בגיל הזה שלא נמצאים תחת צפי פציעה קבוע.

Berch
8 בנובמבר 2021 6:40

אחלה מעורב מנחם, תודה על ההבהרות לגבי אי הרציפות.
תענוג לראות שפילי נראית מעולה בלי סימונס. לפי ההתנהלות שלהם הוא פשוט אמר שיש לו בעיה מנטאלית וחשב שבזה יגמר העניין…. מה עכשיו מסמכים… אבחונים…. למה צריך את כל השטויות האלה….
אני אכן חושב שיש לו בעיה מנטאלית. חלק גדול ממנה זה ריץ' פול, הסוכן שלו. אני די מרחם על סימונס. באמת.
חוצמזה אני לא מבין איך הארדן לא נמצא בקלעים הגדולים של ESPN ומסוף המעורב אני מבין שפירמת הנעלים של משפחת בול ירדה מהמדפים….
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

הפירמת נעליים הייתה של לונזו. לבאר שם את הבן הלא הנכון בקולקציה. אבל וואלה הצליח להכניס 3 בנים לnba.
1 כוכב 1 רגיל ו1 שולי סגל שנפלט פה ושם וחוזר כזה.
הייתי אומר שהוא בהחלט ניגב את גורדן שאף ילד שלו לא הצליח להיכנס לליגה…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
8 בנובמבר 2021 8:53

ליגת הפיתוח אינה הnba

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבן שלו כבר קיבל דקות בnba ונחתך כמדומני זה מספיק להיחשב שחקן nba. מה גם שהוא בטוח יחזור וינסה את מזלו שוב. היי הבנים של מייקל אפילו לא בליגת הפיתוח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
8 בנובמבר 2021 14:05

ליגת הקיץ אינה הnba

Berch
8 בנובמבר 2021 11:41

צודק
בזה הוא הצליח להתעלות על ג'ורדן 💪
🤣🤣

עגל
עגל
8 בנובמבר 2021 12:54
Reply to  Berch

הארדן לא ברשימה אבל הוא אצל מנחם (שהכניס גם את ג'ו אינגלס wtf?!)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

זה היה בדיקת עירנות

עגל
עגל
8 בנובמבר 2021 16:27

חחח
לגמרי בדיקת עירנות.
ככה זה אצל מנחם, הוא בודק אותנו.
רק לפעמים הוא שוכח את זה ואז הוא ננעל על משהו שהוא כתב (האשים תאביט)
🙂

פה איתמר
פה איתמר
8 בנובמבר 2021 6:43

תודה מנחם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
8 בנובמבר 2021 6:45

אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
.
לברון – זה כנראה יקרה מתישהו / התחיל לקרות, אבל אני חושש להכריז על דעיכתו. שחקן שאחשוש ממנו עד יומו האחרון בליגה.
.
קרי באמת מדהים פשוט בליגה משלו בעניין הקליעה.
.
פילי מסתדרים היטב בינתיים, אבל לא הייתי נח על זרי הדפנה, הליגה ארוכה, עייפות תצטבר ושחקנים יפצעו. הם צריכים להטריד את סימונס עבור קצת עומק ויפה שעה אחת קודם.
.
נקרעתי מבארקלי…

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 7:12

מנחם תודה, אתה גדול כרגיל, המעורבים שלך תמיד מצויינים.
.
2. קשה לי להאמין שלברון לא יחזור לשחק בשבועיים הקרובים, הוא לא אדם רגיל ולא מקבל טיפול רגיל והסיבה היותר חשובה ראסל ווסטברוק חסר הרצפה מוביל את הקבוצה שאולה ועוד שבועיים לא בטוח שהלייקרס יהיו בפלייאוף ללא חזרה שלו.
.
האירוניה בסיפור במשך שנה שומעים נבואות זעם מגיא על דוראנט והלואד מנגמנט וכמה זה חשוב ועל זה שהוא מסתכן בפציעה, ובסוף קוואי לברון וAD נפצעים.
.
3. דוראנט וקרי חייבים להיות ראשון ושני בהתאמה ברשימה עם כל הכבוד לריי אלן הוא לא דגדג את דוראנט בקליעה בטח כשחקן ראשי, אותו דבר נוביצקי, יש קפיצה אדירה בעשור האחרון מבחינת יכולת הקליעה של השחקנים וגם בכמות השלושות, זאק לווין צלף טוב בהרבה מריי אלן ולא ברשימה.
.
5. המשוואה הסטטיסטית ברורה חוץ מקרי שקולע באחוזים מדהימים כל השלושות לוגו הם זריקה שנחשבת רעה לשאר השחקנים, הקטע שיש גם אלמנט פסיכולגי בזריקות האלה. מה שהסטטיסטיקה כאן לא מספרת זה על האלמנט הפסיכולוגי בזריקות האלה על ההגנה והזמן שנלקחו, לילארד בימים שהוא חם יכול לקלוע 3 כאלה בשינה באחוזים גבוהים מ32%.
.
פילי טובה יותר בלי בן סימונס כמה מפתיע? מי ידע שהנגר האוסטרלי מזיק לקבוצה?

שוב תודה מנחם

MBK
Editor
MBK
8 בנובמבר 2021 7:25

ESPN מטומטמים
הם בחרו את הקלעים הגדולים לפי אחוזי קליעה
זה משהו שגם תוכנת מחשב יכלה לעשות
נאש קלעי מדוייק אבל עם ביצים בגודל של זית, כנ״ל כריס פול
קווין דורנרט ראשון ואין ספק בכלל
קארי שני, קובי שלישי
קלעי גדול זה אחד שישים סל בשביל לנצח משחק ודוראנט יעיל עשרות מונים מקארי בקטגוריה הזאת (באליפויות של גולדן סטיייט היה זנ דוראנט שקלע את סלי הניצחון, קארי לא מתפקד במאני טיים)

Smiley
Editor
8 בנובמבר 2021 8:56
Reply to  MBK

נראה לי אתה הולך על הסקוררים ולא קלעים. קובי היה סקורר עליון אבל לא קלעי

Jonathan
Editor
8 בנובמבר 2021 13:18
Reply to  MBK

סטטיסטיקות של קרי. בקלאץ':
https://www.reddit.com/r/warriors/comments/jhxla2/currys_clutch_stats/
לא כמו הנראטיב….

Tzafriros
Editor
8 בנובמבר 2021 7:45

קובי הקלע הגדול בהיסטוריה.!!!!
עצוב שלברון נפצע נקווה שיחלים במהרה. הוא יצטרך ללמוד לשחק בלי לסכן את עצמו כלומר לקחת פחות סיכונים אבל זה באמת לא נראה טוב.

אור
אור
8 בנובמבר 2021 8:36
Reply to  Tzafriros

תוריד רגע את המשקפיים, אין שום דבר שקובי עשה יותר טוב ממייקל.

Jonathan
Editor
8 בנובמבר 2021 10:44
Reply to  Tzafriros

יש הבדל בין קלע לסקורר. הכוונה הייתה לשחקנים שצולפים מרחוק. כנראה שכולל מלפני קיומו של קו השלוש.
שאלת המי השיג הכי הרבה נקודות בממוצע לאורך הקריירה היא בעיקר מתמטית…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

1. מייקל
2. קובי
3. דוראנט
4. סטף

קליעה זה לא רק לזרוק זה תלוי בשומרים בקושי הזריקה. אם אני מנטרל הכל בחיובים בטוח שסטף מנצח אבל שם זה לא חיובים.

Smiley
Editor
8 בנובמבר 2021 8:57

תבחין בין קלעי לסקורר. נתת פה את הסקוררים העליונים של המשחק, למעט קארי שיכול להיכנס להגדרה של קלעי

Avri
Avri
8 בנובמבר 2021 11:39

איזה קובי ואיזה מייקל בראש שלך? אם תמשיך עם ההגיון הזה אפשר גם להוסיף את קארים ושאק.
אגב, זה כנראה דירוג של שנות ה2000 בלבד כי אחרת יש הרבה שיכולים לצאת מקופחים כאן.

etayle
etayle
8 בנובמבר 2021 11:40

קובי בכלל לא באיזור חיוג של מייקל, דוראנט, וסטף. הוא קלע יחסית הרבה, אבל ביעילות לא מרשימה (יחסית לשאר כן?).
סטף אחד משח'ני ההתקפה הכי טובים שראיתי, היכולת שלו להמטיר ים נקודות בזמן קצר זה דבר הזוי.
דוראנט יעיל מאוד.
ומייקל זה מייקל…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

סטף דוראנט יחד לא מתקרבים לקובי בכלל בחייאת זכו באליפויות כי התחברו יחד וסטף נהנה מפציעה של קיירי. אתה רציני משווה את 2 הקאפקייקס האלה לקובי?

Yinon Yavor
Editor
8 בנובמבר 2021 8:23

זה סתם סמנטיקה ותרגום שונה לעברית (לשלושת המגיבים מעליי).
תחשבו שרשום שם "הצלף הגדול ביותר…" ולא "הקלעי הגדול ביותר…"

Dor
Dor
8 בנובמבר 2021 8:56
Reply to  Yinon Yavor

+1 גם אני הבנתי ככה
בארקלי ענק

etayle
etayle
8 בנובמבר 2021 11:41
Reply to  Yinon Yavor

תודה, זה יותר מסתדר. אם כן הדירוג של espn הגיוני. דוראנט סקורר עצום, אבל בשלשות הוא טוב (ועונה שעברה היה אדיר) לא היסטורי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

מה זה צלף? במיד ריינג מייקל קובי ודוראנט לוקחים את סטף

האווי לאסוף
האווי לאסוף
8 בנובמבר 2021 8:28

מעורב מעולה ב תודה רבה מנחם

NFS
NFS
8 בנובמבר 2021 9:13

אחלה מעורב מנחם.
אז לברון פצוע בשרירי הבטן. מה עם דיוויס, באיזו שריר הפציעה שלו? מאמין שבשריר החשק התלת חודשי.

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 9:19
Reply to  NFS

דיוויס סובל מקלקול קיבה ולצערה של הלייקרס, יואל כבר לא מוכר חיתולים להם מאז שהחתימו את ראס.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
8 בנובמבר 2021 12:16

מוכר לזקנים מל.א,אבל בשושו והסחורה מחוררת סוג ז'

אור
אור
8 בנובמבר 2021 9:23

תודה מנחם, מישהו יודע האם ההערכה של 4-8 שבועות אמינה או ספקולציה? גילרי אייכה

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 9:29
Reply to  אור

לצערי אני לא אופטימי קראתי את זה כעת במרשתת, https://www.google.com/amp/s/lakersdaily.com/lakers-lebron-james-week-timeline-could-be-realistic/amp/

אור
אור
8 בנובמבר 2021 9:40

כן אבל זה אותו אחד שמנחם פירסם, כך שזה בעיקר הערכה שלו

עמיחי קטן
Admin
8 בנובמבר 2021 9:35
Reply to  אור

ראיתי במקורות אמינים

אור
אור
8 בנובמבר 2021 9:40

באסה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

4 שבועות הלייקרס כבר מחוץ לפלייאוף 😂😂😂

yaniv
yaniv
8 בנובמבר 2021 12:24

למה ככה?
הרי בדיוק בשביל זה הסבירו לנו שהביאו את ראסל ועד כמה זה היה צעד מעולה ללייקרס.הנה זמן ההוכחות עכשיו.
אותי מעניין רק האם בחודש שלברון לא יהיה ראסל ישבור את השיא של 1-13 או לא

Jonathan
Editor
8 בנובמבר 2021 12:36
Reply to  yaniv

שיעשה טובה וייגאל את טים הארדוויי האבא משיא הזריקות ללא אף קליעה במשחק. 0 מ-17.

yaniv
yaniv
8 בנובמבר 2021 13:22
Reply to  yaniv

אני מאמין שלשם הוא מכוון.יש לו לפחות חודש לשבור אותו

Jonathan
Editor
8 בנובמבר 2021 14:37
Reply to  yaniv

יותר לא מכוון מאשר מכוון… 🤣

etayle
etayle
8 בנובמבר 2021 11:42

תודה רבה מנחם, מעניין מאוד.

דה שוט
דה שוט
8 בנובמבר 2021 11:59

תודה מנחם, העשירייה של ך מצויינת. הייתי מוציא משם את אינגלס ומשלב איפה שהוא את מייקל. מעבר להכל – מייקל בשיאו לא היה מחטיא מהמיד ריינג'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא רק סקוררים גם בחיובים מייתכן שמייקל וקובי היו מנצחים את סטף ודוראנט יש מבינים? היתרון של סטף זה מהלוגו משם יש מצב מייקל וקובי היו מפסידים לו אבל בגאמפ שוט מיד ריינג סטף היה מובס על ידם.
זה שאלה לא ברורה מה הוא קלעי ואיזה תנאים. אם יש שומר מצויין ועקשן מולי אני לוקח את מייקל. אם צריך שלשה לוקח את סטף…

Jonathan
Editor
8 בנובמבר 2021 12:30

בחיובים היה מנצח אותם מכל טווח. אבל לא מול כל שומר. זו באמת שאלה מעט לא ברורה…

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 12:54

מי היה מנצח את דוראנט בחיובים? הוא היה טוחן את קובי ומייקל דק דק אם היו פוגשים אותו גם דוראנט >>מקובי או מייקל, אבולציה.

Jonathan
Editor
8 בנובמבר 2021 12:58

זה גם נכון. שחקנים היום קולעים בצורה שלא קלעו בה פעם ובכלל לא העזו לזרוק בה. מייקל וקובי השיגו את הנקודות שלהם במגוון דרכים אבל לאו דווקא בקליעה מרחוק מהסוג הזה… זה כמו להגיד שקארים או צ'מברליין הם הקלעים הכי טובים בכל הזמנים.

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 13:11
Reply to  Jonathan

זה לא רק קליעה מרחוק אין אלמנט אחד של המשחק שקובי טוב מדוראנט בכלל.
סקוררים ברמה אחת, דוראנט הייתה שם אותו בשנות 80-90 הוא היה נותן סטטיסטיקה של צ’מברליין.

אור
אור
8 בנובמבר 2021 14:10

גם בלי להשוות לדוראנט לא ברור לי איך שמעון החליט שקובי השחקן השני הכי גדול בהיסטוריה, וזה כשאני מתאפק שלא לצחוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

כי הוא פשוט היה טוב מכל היתר 10 רמות מעל השיקצה האוברייטד שחקן של תקשורת וכל הדאנקנים והשאקירקילים למיניהם. מצחיק להשוות אליו בכלל אחד כמו דוראנט חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קובי היה טוב מדוראנט בהכל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך אולי נהיית קצת סנילי אבל שכחת כבר שקובי ניגב מספיק את דוראנט? קובי בשיאו היה מוריד 100 נק על דוראנט

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 15:41

מי ניגב את דוראנט? להזכיר לך את 2012? קובי עדיין בפריים לפני האכילס, ודוראנט הילד היה טוב ממנו וניגב לצערי עם הלייקרס את הפארקט.
https://www.basketball-reference.com/playoffs/2012-nba-western-conference-semifinals-lakers-vs-thunder.html

עמיחי קטן
Admin
8 בנובמבר 2021 15:52

באופן אישי, קובי נתן שם סדרה נהדרת, אבל דוראנט לא נפל ממנו

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 15:59

דוראנט היה טוב ממנו באותה סדרה.
אוקלוהמה פירקה אותנו בסדרה, לגבי דוראנט וקובי , דוראנט קלע 14 אחוז אפקטיבי יותר ו11% אחוז יותר בטרו שווטינג. ואתה מדבר על דוראנט הילד מול קובי בפריים.
.
דוראנט >>> מקובי בכל פרמטר של משחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך קובי ממש לא בפריים ב2012. תכלס גם לא ב2 האליפויות שלו. השיא שלו היה לפני הימים של 62 נק ב3 רבעים 81 נק וכו וכו….שיא האתלטיות שיא המפלצתיות. הוא היה מנגב עם דוראנט את הפרקט

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 17:51

קובי 2012 עדיין חמישייה ראשונה, האתלטיות שלו ועבודת הרגליים עדיין שם, אתה מדבר על ברייאנט 2005 שלא עשה פלייאוף ?

עגל
עגל
8 בנובמבר 2021 12:58

אתה חי בסרט אם אתה חושב שמייקל היה מנצח את סטף בחיובים
(ללא שמירה, כן?)

שגיא נאור
Editor
8 בנובמבר 2021 13:58
Reply to  עגל

מייקל ניצח את דובי גל בחיובים, פרק 4 של הריקוד האחרון…

אור
אור
8 בנובמבר 2021 14:49

בסוף מייקל תמיד מנצח
.
https://youtu.be/mVgYanO7EEU

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

חחחחחחחחח

אור
אור
8 בנובמבר 2021 15:34
Reply to  אור

שמעת על הסיפור שלו עם הגולף בירות וההתערבות לפני משחק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

קרי בקושי היה קולע סל בגאמפ שוט מייקל היה הורג אותו

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 15:42

מי ניגב את דוראנט? להזכיר לך את 2012? קובי עדיין בפריים לפני האכילס, ודוראנט הילד היה טוב ממנו וניגב לצערי עם הלייקרס את הפארקט.
https://www.basketball-reference.com/playoffs/2012-nba-western-conference-semifinals-lakers-vs-thunder.html
.
קרי בשנות ה90 גם ממוצעים של צ’מברליין אני רק חושב על הפסחים האלה מנסים לרדוף אחריו.

גיא הירוק
Admin
8 בנובמבר 2021 13:16

סטיב נאש וקרי מתבוננים ברשימה של הקלעים שחלק העלו כאן (ג'ורדן? קובי? באמת?) ומתפוצצים מצחוק.
.
אנחנו מדברים על יד. יכולת לקלוע מכל מקום ובכל טווח. אנחנו מדברים על מימוש היכולת הזו משחק אחרי משחק, עונה אחרי עונה.
מחפשים מה המדד הטוב ביותר למדוד יכולת זו לאורך זמן?
קריירה מטווח השלוש + מהעונשין.
.
הרשימה של שחקנים עם 40%+ מטווח השלוש ו-90%+ מהעונשין היא לא ארוכה מדי.
אם נוסיף דרישה של מאני טיים (המגבלות הנ"ל, אבל בפלייאוף) נקבל רשימה מצומצמת עוד יותר.
.
בהצלחה למצוא שחקן שהוא לא הצמד שהוזכר עם ממוצעים כאלו גם בעונה הרגילה וגם בפלייאוף.
על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על שחקנים עם יותר מ-100 משחקי פלייאוף בקריירה.

etayle
etayle
8 בנובמבר 2021 13:27

אני חושב שצריך להתייחס במדד הזה גם לוולויום של הזריקות. ההבדל בין נאש לקרי הוא כמעט 10 נקודות. זה משמעותי מאוד.
אפשר גם להוסיף את השלבים שכל אחד היה (כמו שערי נוק אווט בליגת האלופות).
אבל כן מועדון ה90\50\40 זה מועדון טוב להיות בו.
קיירי גם עם נתונים יפים מאוד . 88\48\39.3 .

גיא הירוק
Admin
8 בנובמבר 2021 13:33
Reply to  etayle

יותר מ-90 אחוז מהעונשין ו-40% מהשלוש על פני יותר מ-100 משחקי פלייאוף.
נפח מספק בשביל ללמד על צמד כישרונות הקליעה הגדולים ביותר שיצא לי לראות.
קרי ונאש.

yaniv
yaniv
8 בנובמבר 2021 13:43

מה עם דוראנט?

etayle
etayle
8 בנובמבר 2021 13:58
Reply to  yaniv

53 אחוז מהשדה, רק 35.7 אחוז משלוש. (למרות שהשתפר מאוד בשנים האחרונות מהתחום הזה).

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 14:42
Reply to  etayle

אתה משווה את הדרגת קושי של הזריקות של דוראנט לקח בקריירה לעומת של נאש? בדיחה לשים את נאש כאחד הקלעים הטובים ביותר בהיסטוריה, שהיום כמעט כל שחקן זורק פי 2 שלושות יותר מנאש בעונת השיא. פשוט לראות את הסטטיסטיקה בזריקה מול שומר ואיך היא יורדת לשחקנים לעומת דוראנט (61.5 אפקטיבי)
.
זאק לווין שאף אחד לא הכניס לרשימה צלף טוב מנאש.

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 14:46
Reply to  etayle

ג’יימס הארדן שהסטטיסטיקה שלו נמוכה מזאת של נאש צלף טוב ממנו בהרבה, הייתי רוצה לראות את נאש קולע טים סטף בק מ3 כמו הארדן. הצלפים הטובים בליגה הם מעשור האחרון לא לפני היה קפיצה אדירה בקליעה.

etayle
etayle
8 בנובמבר 2021 15:01
Reply to  etayle

הוא ביקש את הסטיסטיקה של דוראנט אז הבאתי לו.
כמו שכתבתי לגיא, ההתעלמות מנפח הזריקות (ובאופן ישיר כמות הנקודות), נותן מדד לא מדוייק.
בכל מקרה הדיון של מי "הקלע" הכי טוב, ולא מי "הסקורר" הכי טוב, לדעתי קצת עקר.

שגיא נאור
Editor
8 בנובמבר 2021 13:53

רג'י ממש על הסף עם 39% לשלוש ו-89.3% מהקו.
.
ריי אלן עם 40% לשלוש ו-88.3% מהקו.
.
קורבר עם 39.1% לשלוש ו-89.5% מהקו.
.
שלושתם קלעים טהורים של קאץ' אנד שוט.
נאש ובעיקר קארי זרקו וזורקים המון מכדרור, דרגת קושי גבוהה יותר (למרות שזריקה של רג'י ביציאה מחסימה זה אחד המחזות הכי יפים בתולדות המשחק).

עמיחי קטן
Admin
8 בנובמבר 2021 14:29

כאן אני עם גיא ללא ספק. תראו את נאש בפלייאופים של 2005-7…

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 14:49

אתה צוחק כן? תשווה את זה לפלייאוף של דוראנט בגולדן סטייט ובברוקלין? נאש עם כל האהבה עליו פשוט לא שם ביכולת קליעה בהשוואה לסקוררים, אף אחד לא מאמין שהוא צלף טוב מתומפסןן.
.
לא כל הזריקות נולדו שוות ואחוזים יורדים ככל שנפל הזריקות עולה וקושי הזריקה, אפשר לראות את ההבדל בסטטיסטיקה בין דוראנט של אוקלהומה לדוראנט של גולדן סטייט וברוקלין.

עמיחי קטן
Admin
8 בנובמבר 2021 15:17

נאש מול קליי – נפח הזריקות של נאש וקליי די דומה, של נאש היה בדרגת קושי יותר גבוהה (הכוכב של הקבוצה לעומת כוכב שני או שלישי), ובכל זאת האחוזים של שניהם מהשדה, ל-3 ואפקטיבי כמעט זהים, ולנאש יש יתרון משמעותי בעונשין.
נאש מול דוראנט – לדוראנט יש יתרון ל-2 נקודות, לנאש יש יתרון ל-3 ומהעונשין. נפח הזריקות של דוראנט גדול יותר, אבל הפער שם לא גדול יותר מהעלייה בקצב המשחק, כך שנפח הזריקות לא מעיד בהכרח על דרגת קושי. כקלעי טהור – נאש לדעתי טוב יותר, אם כי בשקלול של עוד אלמנטים דוראנט הוא כנראה סקורר עדיף.

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 15:37

ראשית תודה אני אחלק את התשובה לכמה גורמים כיוון שלצערי יש לך טעות מרה.
1. נאש היה הכוכב הראשי , הוא לא היה הסקורר הראשי של הקבוצה יש הבדל אדיר.
קושי השלושות של קליי גבוה משמעותית בטח כשאתה רץ דרך חסימות ומשחרר כדור מהיר כברק עם טווח גבוה משמעותית מזה שנאש חלם עליו יש הבדל עצום בקושי השלושות שקליי לוקח לעומת נאש (לטובת קלי).
.
2. זה פשוט ככל שיש יותר זריקות הסיכוי שתחמיץ, ככל שיש זריקות על שומר יש יותר סיכוי שתחמיץ, ככל שדרגת הקליעה קשה יותר יש סיכוי שתחמיץ, נפח הזריקות של דוראנט גדול משמעותית מנאש גם שאתה מחשיב את העלייה בקצב המשחק.
.
דוראנט בזריקות חופשיות זורק באחוזים שנאש רק יכול לחלום עליהם, אותו דבר מול שומר (נפח הזריקות של דוראנט מול שומר גדול משמעותית). הארדן שהסטטיסטיקה היבשה לא מספרת את הסיפור שלו זרק שלושות ברמת קושי הרבה יותר גבוהה ממה שנאש חלם את השלושות החופשיות הוא קולע סביב ה45%, וזה רק בקטנה דמיאן לילארד ולאבין גם צלפים טובים מנאש…
.
3. לנאש לא הייתה את היכולת לזרוק שלושות דרך חסימות, או בסוף בק או מחצי מגרש אני לא מדבר על שומר.
.

נאש שחקן ענק לתקופתו אבל הוא לא מתקרב ליכולת הקליעה של הדור שאחרי שעברה אבולציה משמעותית.

עמיחי קטן
Admin
8 בנובמבר 2021 15:51

1. הוא היה גם הסקורר הראשי בחלק משמעותי מהזמן, במיוחד כשאמארה היה פצוע, אבל לא רק. הסדרה שאמארה נתן 37 למשחק נגד הספרס הייתה חריגה יותר מה-30 של נאש נגד דאלאס באותו פלייאוף.

2. אני מסכים שזה שיקול, אבל לא היחיד. עם העלייה בקצב הפער קטן, ולכן זה שיקול שמקבל רק מעט "נקודות".

3. מחצי מגרש לא זכור לי שראיתי אותו מנסה. את כל השאר הוא עשה.

אור
אור
8 בנובמבר 2021 15:40

גיא לא עומד בנפח הזריקות שלכם, זורק פצצה והולך 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 16:02

לנאש לא היה טווח/ גראביטי תקרה לזה איך שתרצה כמו של קרי דוראנט לילארד והצלפים היום … הוא גם לא קלע סטף בק מ3 (זה לא היה נדיר בליגה בתקופה של נאש) או שלושות אחרי מעבר בחסימות (השחרור כדור שלו איטי).

גיא הירוק
Admin
8 בנובמבר 2021 16:15

לטעמי,
אתה מבלבל בין "סקורר" ל-"קלע" (פיור שוטר), לפחות לפי ההגדרה שלי.
היכולת לקלוע באוטומט באחוזים אדירים, עונה רגילה או פלייאוף,
היא שהופכת לטעמי את נאש וקרי למיוחדים כל כך.
העונשין, הוא חלק משמעותי במשוואה.
אותה זריקה מונוטונית משלבת את תכונות הקלע ואת היכולת לבצע לשלמות (או קרוב לכך) את אותה פעולה פעם אחר פעם. הלחץ, הוא חלק המשוואה בפלייאוף,
שם רואים שנאש וקרי ממשיכים להיות אדירים.
דוראנט?
הוא מגדולי הסקוררים, ללא ספק.
הוא גם קלע טהור.
אבל בחיובים מול נאש וקרי,
הוא מפסיד.

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 16:30

תודה, אני מסכים לגבי החלק השני דוראנט היה מפסיד לנאש בחיובים.
.
השאלה שלי אם אתה מתייחס ׳לקלע׳ בסיטואציה סטרילית ללא הגנה כמו קליעת עונשין או במצב משחק כשהשעון עובד?
למשל זריקה מול שומר לדוגמה? שם אין לי ספק שאני מעדיף את דוראנט

גיא הירוק
Admin
8 בנובמבר 2021 17:09

זריקה אחד על אחד?
.
דוראנט. קל. סקורר מדהים עם שילוב כמעט חסר תקדים של מימדים ויד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחח נאש חחחחחחחחחחחחחחח נאש חחחחחחחחחח היה מצחיק גיישון תודה

גיא הירוק
Admin
8 בנובמבר 2021 16:04

ילד,
בגילי כבר אין לי כוח לתגובות מגכיחות מהזן הילדותי.
תעשה טובה, תשחרר. לך שחק עם מי שמוצא את תגובותיך משעשעות.

Avri
Avri
8 בנובמבר 2021 18:00

שמעון אתה במוד מיקרוגל היום – יורה שטויות בקצב אש ואף אחד לא מסוגל לעצור אותך. אתה ממשיך לירות שטויות גם עם יד על הפנים, שני מגינים, כלום לא עוצר אותך היום, לא טיעון נגדי, לא סטטיסטיקה, ובטח שלא הגיון פשוט.אלא אם כן המאמן מספסל אותך לנוח ברבע הרביעי אתה הולך לגמור אם איזה שיא הסטורי היום.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
8 בנובמבר 2021 13:58

קארי הוא פשוט קלעי מרחוק לא הגיוני ולא במושגים הרגילים של קליעה. הוא ברמה משלו מעל כולם, הרכז-קלעי והקלעי הטהור הטוב בכל הזמנים.

Avri
Avri
8 בנובמבר 2021 18:02

ברור. לגבי השאר יש שאלה של תקופה כי רק קלעים מה20 שנה האחרונות נכנסו לרשימה. לדעתי בירד היה צריך להיות כאן – הבנאדם שיחק בתקופה הלא נכונה כי היום הוא היה עושה כל מה שהוא עשה פעם פלוס חמש שלשות לערב. היה קלעי טהור מדהים.

birdman
birdman
8 בנובמבר 2021 14:47

כואב הלב על ציון וויליאמסון. ישב כמה חודשים בחוץ ונראה כמו בן 50. סובל מבעיית משקל רצינית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

ביג מאמא

birdman
birdman
8 בנובמבר 2021 17:10

פעם נסעתי באוטובוס בלונדון, עברנו על יד בניין יחסית קטן שהיה עליו שלט "library". אחד הנוסעים ממוצא אפריקאי אמר:thats's a library?! my mom is bigger than that library

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

😂😂😂

Avri
Avri
8 בנובמבר 2021 18:06
Reply to  birdman

פעם שיחקתי כדורסל עם וודי וווסלי, התחלנו עם הטראש טוק ויצא לי
Your mother's so poor I saw her kicking cans and I asked her what she was doing she said "moving

elika
elika
8 בנובמבר 2021 16:06

מה עם רג'י מילר? חייב לדעתי להיות בעשירייה.

ירון, החלום
ירון, החלום
8 בנובמבר 2021 16:35

בס"ד
תודה רבה מנחם. נהדר.
1. שמחים לשמוע שאתה מרגיש טוב יותר, או לפחות ככה מובן.
2. לברון, עצוב, חבל על הלייקרס.
3. סטף ליגה בפני עצמה בקליעה, לא דוראנט ולא מייקל ולא קובי ברמה שלו בקליעה.
4. אוהבים לשנוא את סימונס, ובהחלט מגיע לו הקנסות, אם לא משתף את הקבוצה בבעיות ובטיפול.
באמת לא אתפלא אם זה הסוכן שלו. אבל נראה אם יש בפילי המשכיות לאורך זמן.
5. איך על סר צארלס ושאר כדי לבדר משחק nba.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש פה כמה זקנים סנילים ששכחו את קובי אני פה להזכיר
https://youtu.be/BaTd_F2yIrU

דוראנט לא קרוב לשם

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 18:00

מה אתה מראה הילייטס? דרך אגב בהייליטס יש פה סרטונים של קובי מהשנים שקובי ״היה לא בשיא״ לפיך. אמרתי לך דוראנט הילד פגש את קובי בפריים (עונת 2013 של קובי דומה מאוד לזאת של 2004) והיה טוב ממנו דוראנט של היום היה מחסל את קובי, פשוט סקורר מוכשר וטוב הרבה יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

להגיד שקובי היה בפריים ב12 זה כמו לומר שלברון בפריים עכשיו

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בנובמבר 2021 18:07

אתה צוחק לברון בן 37 קובי בן 33, לברון בגיל 33 עדיין בפריים שלו, גם אם יש ירידה מהסופרמן שהיה במיאמי.

גיא הירוק
Admin
8 בנובמבר 2021 18:15

לברון בגיל 33 הוביל את הקאבס ללא קיירי עד לפיינלס. בדרך הוא סיים פלייאוף עם 34 נק' למשחק ב-57.7% אפקטיבי לצד 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.

עמיחי קטן
Admin
8 בנובמבר 2021 18:29

קיירי היה ברוב הפלייאוף (הפסיד רק 2 משחקים חוץ מהגמר), אם כי היה פחות טוב מהפלייאופים הבאים (19 נקודות ב-51.1% אפקטיבי)

עמיחי קטן
Admin
8 בנובמבר 2021 18:30

בגמר כמובן קיירי לא היה, למעט משחק 1, אבל את זה קליבלנד לא ניצחו (למרות סדרה מאוד מרשימה של כל המעורבים בקליבלנד)

גיא הירוק
Admin
8 בנובמבר 2021 18:45

מדובר על עונת 18' (לברון בגיל 33),
קיירי כבר שיחק בבוסטון.

עמיחי קטן
Admin
8 בנובמבר 2021 18:49

טעות שלי…